Lili&Nørden er online!


Jeg har nu et stykke tid haft lyst til at oprette en blog, som fuldt ud tilfredsstiller min primitive trang til kun at snakke om baby’er og hvad der dertil hører. – her er den så!

Efter 2 måneder på sofaen med bækkenløsning har kedsomheden nu vendt sig til kontruktivitet.

Her på bloggen vil jeg dele mine tanker, inspiration og alt det der ligger og flyder på mit skrivebord.

Bloggen er nu online og jeg håber i vil kunne li’ den.

Info:

Lili&Nørden er en personlig beretning samt en blog der skal inspirere og underholde.

Jeg er “ung mor” ifølge gennemsnitsalderen på førstegangsfødende i Danmark. Dvs. i en alder af 25 år, har jeg en baby, p.t. ligger hun i min mave og vokser. Jeg studerer stadig og er derfor en fattigrøv.

Alt det her baby-virvar er lidt svært at finde hoved og  hale på, især fordi det slet ikke var noget min kæreste og jeg planlagde.

-Jeg er af natur ret spontan og kaster mig tit ud i noget jeg ikke helt har gennemtænkt. Det gælder også at få børn, for jeg har altid haft den overbevisning at børn ikke kan planlægges, ejes eller styres.
Derfor blev rollingen ikke til en abort – istedet blev hun en rask beslutning!

Jeg er overbevist om at det bliver en vild barndom min unge får. Jeg glæder mig til at støtte hende gennem livet og forhåbentlig lære hende en masse unoder, kreativt og nyttigt.

Hvis du har det en smule som jeg, så følg endelig med her på bloggen.

One thought on “Lili&Nørden er online!

  1. AMJ siger:

    Jeg tog også en rask beslutning for 26 år siden. Det har jeg aldrig fortrudt. Jeg betragter det som en ære, at du vil være med til at videføre traditionen og livet. Kærlig hilsen Nørdens mor.

Skriv et svar

